2020
Dit word JOUW jaar!
Personal Change is art!
Met deze 3 beste tools helpen wij je om van 2020 een succes te maken!

Nieuw bij Remindyourlife! VYTAL, de meest complete voedingsapp ooit. Afvallen, aankomen en gezonder eten was nog nooit zo makkelijk. Calorieën tellen is niet meer nodig en recepten staan voor je klaar.
 

Wij stellen een voedingsschema voor je op en houden daarbij volledig rekening met jouw doelstelling
en voorkeuren. Vegan, glutenvrij, lactose vrij etc.
Je hele schema is al op maat, jij hoeft het alleen klaar te maken.

Jij krijgt toegang tot honderden lekkere recepten, een boodschappenlijstje en kan zelfs je
boodschappen direct thuis laten bezorgen!

Tool 1: Gemak met Vytal
Effectief.

Heb jij iemand nodig die je helpt bij je fysieke trainingen om het behalen van je resultaat te versterken?

Een Personal Trainer maakt de trainingen leuker, beter, professioneler en vooral doelgerichter.

Daarnaast heb je natuurlijk ook een stok achter de deur van iemand die jou houd aan de commitment die je hebt gemaakt.

 

Jouw trainingen zijn gevarieerd waardoor

het niet gaat vervelen. 

Tool 2: Personal training
Zeer effectief.
Meld je je vóór het nieuwe jaar nog aan, dan zit de Vytal app gratis inbegrepen bij personal training.
Tool 3: Personal Health Advising

Wil jij in 2020 niet alleen fitter worden maar ook aan je fysieke klachten werken dan is Personal Health Advising de oplossing voor jou!

 

Voeding en training zijn onderdelen van een gezond leven maar niet de oplossing voor fysieke klachten en gezondheidsproblemen.
 

Personal health advising is een alles in één pakket van hulp bij voedingsbegeleiding, training, chronische pijn en gezondheidsproblemen oplossen waarmee je dit jaar een nieuwe versie van jezelf gaat zijn!

Met PHA is het onmogelijk om geen resultaat te behalen.

Meest effectief
Bij PHA zit de Vytal app standaard gratis inbegrepen.
Om je toch alvast een beetje op weg te helpen, hebben we de 10 meest voorkomende valkuilen bij elkaar gezet. 

1. Onze persoonlijkheid (overlevingsstrategie) is dwingend
Een bepaalt 24/7 wat we doen en staat niet open voor verandering.Ieder mens heeft een bepaalde persoonlijkheid. Die helpt ons met overleven en is altijd actief. We zijn gehecht aan onze manier van overleven, verdienen ons bestaansrecht ermee. Dus zijn we diep van binnen niet echt bereid dit op te geven.

3. Een voornemen is vaak te veel van een uitdaging
U moet altijd uit uw comfortzone als u een goed voornemen echt wilt realiseren. Als het geen uitdaging voor u zou zijn, had u het gewoon gedaan en was het geen wens. U wilt sporten maar het past eigenlijk niet bij uw persoonlijkheid. Uw automatische piloot dwingt u namelijk om altijd hetzelfde te blijven doen en als u liever hard werkt dan sport, dan vervalt u onmiddellijk weer in dat gedrag.

5. We willen wel de lusten, niet de lasten
We willen de beloning, maar niet de prijs betalen voor ons goede voornemen. We willen wel afvallen, maar niet minder eten. Wel sporten, maar niet in beweging komen. Wel afstuderen, maar  geen feestjes missen. Als de prijs te hoog is vergeten we ons goede voornemen al snel.

7. We hebben vaak tegenstrijdige goede voornemens
We willen gezond blijven, maar dit jaar ook meer genieten. Dat kan betekenen dat we vanzelf ook meer gaan drinken en ongemerkt te veel gaan eten. Combineren van twee voornemens kan lastig zijn. We willen afstuderen en ook investeren in ons sociale leven. Dat kost tijd en kan ten koste gaan van de studie.

9. Het goede voornemen is niet duidelijk of te vaag

Ik wil meer loslaten…..Wat is dat dan meer loslaten? Hoe ziet dat eruit? Hoe meet u het, hoe weet u het? Ik wil meer genieten? Wat is dat? Hoe weet u dat u dat dit gelukt is aan het einde van het jaar?

2. We doen het meeste onbewust op de automatische piloot 
En het is heel lastig om dat te doorbreken.Ons goede voornemens gaan vaak over iets dat we NIET op de automatische piloot, NIET vanzelf doen. Minder eten, minder drinken, meer sporten, harder werken of studeren. We vinden het niet voor niets moeilijk, het past niet bij onze overlevingsstrategie. Anders hadden we het allang gedaan. Dus dit doorbreken is superlastig.

4. We zijn gewoontedieren, houden van vaste gewoontes
Een goed voornemen is vaak iets dat buiten u normale gewoontes valt . We hebben als mensen de neiging om ons te verzetten tegen nieuwe dingen. Ons hele systeem wordt alert: We saboteren de verandering onmiddellijk omdat het niet past bij ons referentiekader.

6. Er is iets wat blijkbaar net belangrijker is dan uw goede voornemen
U wilt bijvoorbeeld minder roken, maar vindt het nog belangrijker om mee te doen met uw vrienden en sociaal te zijn. Wilt geen spelbreker zijn. Geen aandacht vragen voor uw goede voornemen omdat u daarmee de sfeer bederft.

8. We zetten in op te veel voornemens tegelijk
We willen minder eten, minder drinken, minder roken. Dat is gewoon te veel gevraagd. Prioriteiten stellen is lastig want u moet ergens uw verlies nemen. En wat is nou belangrijker: het een of het ander. Door niet te kiezen blijven de voornemens diffuus en komt er niets van terecht.

10. Voor het goede voornemen heeft u een ander nodig
Dat kan link zijn, want dan moet die ander wel met u mee bewegen. Als u zegt: ik wil meer leuke dingen met mijn partner doen, moet hij daar toevallig ook zin in hebben. Dus als u afhankelijk bent van een ander voor uw goede voornemen is dat linke soep

Wil jij dit jaar serieus resultaat?
Voer direct  je gegevens in en kies een optie
Maak een keuze